Alla inlägg under februari 2010

Av Sandra - 24 februari 2010 14:06

Kan det vara den som knappar på mitt fönster? Solen lyser och det är så skönt hörde fågelkvitter imorse när jag vaknade och det droppade utanför fönstret. Sweet säger jag om det. Skulle vara skönt att spola fram tiden lite nu. Slippa kylan och ta fram bilen och klänningarna ist.


Seg dag idag. Sovit och kollat på tv. Men nu drar det igång lite. Ska snart gå ner och träna sedan ska jag åka med pappa hem och skotta taket och sedan blir det väl hem igen och se på någon film kanske. Imorn blir det plugg flr hela slanten iaf.


Saknar han redan. Men imorn är det bara 1 vecka tills han kommer hem igen!!

Av Sandra - 22 februari 2010 11:46

Yes imorse ringde kl 05.40 Wiie eller inte. Ville verkligen inte kliva upp då för då visste jag vad som väntade. Upp och ut i kylan och åka och lämna sötnöten på midlanda. :( Så nu ska han leva i det vildmarken i 2 veckor. Så man var väl lite sad när man åkte in mot stan och åkte mot min tomma lägenhet. Men men ska se de possitivt. Nu har jag tid att hålla på med B-uppsatsen som jag och lina skriver.


Helgen har iaf vart helt underbar. Plockade upp Anton i fredags lagade mat och såg på hockey och tv innan man vart jätte trött. Lördagen skulle vi fira våran underbar Linnea som fyllde 24 år i fredags. Sedan vart de utgång med ett ? i. FÖr vi var inte ute länge :P Tog en drink innan vi gick hem.


Sedan söndagen. Snacka om att man kan bli nervös ibland. Vi var upp till Antons mamma på middag.Och världens sötaste katt hade hon ju. Theo :) Busfrö är ett bra ord för att beskriva honom. Och sedan när vi kom hem så gjordevi ett fruktfat och kollade på skidskytte och vampire diaries. Thats it!!!

 


Av Sandra - 15 februari 2010 13:14

Kom hem igår till min ensamma lägenhet och det ser ut som om någon släppt en bomb här som vanligt. Men fick ändå sällskap igår. Linnea var med mig igår och vi såg såklart skräck!!! Var skönt att jag inte behövde sova ensam igår :P Lilla tönten som jag är på söndagarna.


Helgen har iaf vart jätte mysig. Lugn och skön. Men skulle vara skönt om man hade någon fantasi så man kunde göra nå mer på lördagarna.


Men till Helgen ska vi iaf till Linnea som fyller år på fredag så på lördagen ska vi dit och dricka vin. :)


Hoppas bara denna vecka går lika fort som vanligt och att det blir mycket gjort på pluggsidan. Sedan MÅSTE jag städa och tvätta någon dag också. Tråkgit.


Ne nu ska man snart göra sig klar för att vandra upp till sjukhuset och ha praktik och idag börjar studentrummen för mig ohc Malin. Ska bli mycket skoj :)

Av Sandra - 7 februari 2010 19:54

Som vanligt de flesta söndagarna. Blir så tomt och ensamt. 

Helgen började inte dirket nå bra. Skulle ju möta upp Anton vid 10 i 8 som vanligt på fredags kvällen. Vad händer kvart i 8? Då får man ett sms om att tåget är försenat 40 minuter ungerfär. Så ringer linnea och surrar med henne och seda spelar jag spel på mobilen och lyssnar på en familj som vanätade på någon också. Mycke intressant :)
Men sedan vi 20 i 9 så kom han äntligen genom dörrarna. Och då såg jag bara mat i mina ögon, Nästan.

Hem lagade mat och hade bara en allmänt lugn och skön kväll och lördags vart det stan och kvällen vin och god mat. Anna och Andreas skulle kommit förbi man Anna vart sjuker så de vart bara vi två.
tröttare än tröttast. Gick och la oss tidigt medans Lina och Linnea roade sig ;)

Ja och idag då så har det vart soffan på schemat för min del och kollat på tv-spel och sedan kört ut anton till flygplatsen och syndade på vägen ut med max :) Och där var de inte lite folk idag. Så då kom min huvudvärk. tror jag har spårat den till att den kommer vid stressen. Sedan var de bara säga hejdå till mitt gos. Lessen tjej.


Här kära syster får du en bild :)

     

Av Sandra - 2 februari 2010 09:32

Idag kl 12 ska jag Äntligen få klippa mig. Ska bli så skönt. Synd bara att jag kommer få klippa ganska mycket eftersom jag har vart grymt dålig på att underhålla min klippninig de senaste året. =/ men men De blir nog snyggt ;)

Av Sandra - 1 februari 2010 15:37

Helt underbar helg. SLutade praktiken vid halv 2 i fredags och då plockade påsen upp mig. Åkte hem till mig. Gjorde mig färdig och packade och jag var väl yrare än yrast så tror påsen fick damp på mig ett tag. Sedan var det bara vänta på att Linkan skulle sluta så hon kunde hämta oss. Så vid 5 kom vi äntligen iväg.
Jag började köra så att jag skulle få dricka den sista biten. Visst är hon söt. Ner till gävle säger jag bara fy fan.... Snörök och skit. Men men sedan vart de max och förar byte så då behövde inte påsen dricka själv. Jag satt fram och var dj.. Så grymt kul vi hade i bilen. Och vägen vart kanon och inte en bil. Sång sång och alkohol. Kan de bli bättre?

Jodå de kan de när vi kom fram vi strax efter 11 så kom vi in till niklas och stinas lägenhet och fortsatte festa. De flesta hade redan gått mot kåren. Och där fick man ju äntligen träffa mitt gos. :)

Sedan vandrade vi till kåren. Haha vilka jävla vakter de har nere i örebro kan jag ju sammanfatta örebros vakter iaf. Kåren var grymt kul iaf. Vart lite strul i början men de snackade anton ur sig. Haha herregud.

Dag 2. Vaknade med en underbar huvudvärk sedan drog vi in till stan och gick på bolaget och gick och käkade på O´learys. Grymt gott sedan hem duschade och fortsatte att dricka. sedan in mot stan som var en egen historia och sedan till strumpis som också har sin egna historia och sedan pitcher vart det till slut. Och sedan vart de hemgång. Usch vad kallt de var då kan jag lova.

Fyllekäk och lite mer alkohol innan man gick och la sig..


Kom hem vid halv 11 igår kväll och somnade ganska omgående. Såg high chaparall och sedan ringde anton och sedan däckade jag. Så skönt att man är ledig idag... Så idag är det storstädning på schemat och pluggning ikväll. Ska väl ta mig iväg och träna också..

kan bara säga att denna helg. Minnesvärd och nu är jag så lycklig!! Wiiie :)            

Ovido - Quiz & Flashcards